piątek, 27 lutego 2015

Prolog

- Ty zdradziecka świnio! Jesteś zwykłym tchórzem! Wolałabym umrzeć niż zdradzić przyjaciół! Brzydzę się tobą!

- Nie waż się do mnie mówić, wredna szlamo!

- Kogóż my tu mamy? - Wysoki i zimny głos jej odwiecznego wroga sprawił, że zawrzało w niej ze złości. - Lucjuszu, daję ci tę szlamę w prezencie, za wierne zasługi. Wynagrodzi ci ona twoją skrzatkę.

- Panie mój... Jesteś naprawdę wspaniałomyślny, ale dlaczego akurat Granger?

- Ponieważ to dar. I lepiej żebyś go nie zmarnował. Dałbym ją Weasley'owi, ale on raz dwa by ją wykończył, zważając na jej trudny charakter...

- Jak sobie życzysz panie... - Lucjusz Malfoy skłonił się nisko i z nienawiścią w oczach spojrzał na młodą czarownicę. Ta dumnie uniosła głowę i nie spuściła wzroku.

- Idziemy, Granger. - Warknął i szarpnął ją za rękę. Ta szybko się od niego odsunęła i posyłając ostatnie mordercze spojrzenie Ronowi, teleportowała się do Malfoy Manor.

- Chcę żebyś wiedziała, że nie ma tu dla ciebie miejsca. Ten dom będzie twoim więzieniem. Robisz wszystko co ci każę i nie wolno robić ci nic be mojej zgody. Narcyzo!

- Już jesteś, Lucjuszu? - Drobna kobieta weszła do pokoju i ze zdziwieniem spojrzała na dziewczynę.

- A to co? Skąd ona się tu wzięła?

- To prezent od Czarnego Pana. Zaprowadź ją na poddasze i dopilnuj by się stamtąd nie ruszała.

- Oczywiście, mój drogi.

Skinieniem pokazała, by Hermiona ruszyła za nią. Wspięły się po schodach na najwyższe piętro. Tam kobieta otworzyła małe drzwiczki i gestem nakazała jej wejść do środka. Gdy tylko to zrobiła usłyszała dźwięk zamykanych drzwi i kliknięcie przekręconego klucza.
Westchnęła z bezsilności i wewnętrznego bólu. Rozejrzała się po małym pokoiku, a raczej jakimś schowku. Stało tu jedno twarde łóżko, a w kącie dostrzegło zardzewiały kran, nad którym wisiało pęknięte lustro i dość dużą miskę. Uśmiechnęła się smutno widząc malutkie okienko. Od razu do niego podeszła i przyglądała się zachodzącemu słońcu.Nagle drzwi do jej więzienia się otworzyły i stanął w nich pan domu.

- Umyj się. Za pięć minut masz być na dole. 
Podeszła do swojej "łazienki" i nalała wodę do miski. Zrzuciła z siebie brudne ubranie i powoli oczyszczała ciało z pyłu, krwi i potu. Zauważyła malutki biały ręcznik leżący na podłodze. Podniosła go i się wytarła. Zrezygnowała z wkładania podartych dżinsów, więc została w za dużej koszuli sięgającej jej kolan. Wzięła głęboki wdech i zeszła na dół.


~*~

Cześć Kochani! ♥
Zaczynam prowadzić kolejnego bloga. Mam nadzieję, że Was tu nie zabraknie i będziecie równie aktywni, co na moim pierwszym blogu - http://harry-potter-love-for-ever.blogspot.com/
Powiem krótko co musicie wiedząc, czytając to opowiadanie:
- Po pierwsze i najważniejsze, Voldemort wygrał wojnę, Harry Potter nie żyje, a Ron przeszedł na ciemną stronę.
- Hermiona, jak i pozostali uczniowie Hogwartu, którzy przeżyli oczywiście, zostali złapani przez Śmierciożerców i pozabijani, torturowani lub, jak w przypadku Hermiony, wzięci do niewoli. 
- Czarny Pan opanowuje powoli cały świat czarodziejów, jak i mugoli.
- Hermiona dowiaduje się przez przypadek niewiarygodnej prawdy o sobie samej. 
No. Na razie tyle ;3 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba! ♥
Pamiętajcie o zasadzie - CZYTASZ = KOMENTUJESZ. 
Zezwalam na komentarze z anonima! 
~Chriss

13 komentarzy:

  1. Prolog świetny! Mówi dokładnie tyle, ile mówić powinien :)

    Uwielbiam mrok w opowiadaniach i cieszę się, że tu trafiłam. Szykuje się ciekawa historia, patrząc na prolog :3

    W którymś momencie wcięło Ci "a" w nazwisku Malfoya :)

    Informujesz może o nowych notkach? Czy to przez bloga czy mailowo (naomi.stark.malfoy@gmail.com), obojętnie :) W każdym razie byłabym wdzięczna za powiadamianie mnie. ;)

    Pozdrawiam, życzę weny i sukcesu,
    Naomi Stark

    P.S. zapraszam do siebie:
    dramione-krok-po-kroku.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ;3
    Od dawna chciałam napisać opowiadanie, w którym zło byłoby górą ;)))
    Zaraz poprawiam xd
    Na pewno będę informować ;3 I liczę na to samo z Twojej strony ;)))
    Już zaglądam ♥
    Dziękuję za wszystkie miłe słowa i również pozdrawiam! :*
    ~Chriss

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Teraz mam motywację ;))) ♥
      ~Chriss

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Prolog. ;D Szkoda, że tych wątków z opisu nie uwzględniłaś w Prologu. ;_; Mam jedno pytanie i proszę o odpowiedź. Czy to będzie blog w rodzaju "Ostatniego Bastionu"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie czytałam "Ostatniego Bastionu" ale już wiele osób mi się o to pytało, więc chyba będą miały coś wspólnego c:
      Co do prologu, jestem strasznie wredną osobą i lubię trzymać dużo rzeczy w tajemnicy. Mam nadzieję, że nie zniechęci to czytelników ;___;
      Powiedzmy, że wszystkiego dowiecie się w swoim czasie ;3
      ~Chriss

      Usuń
    2. Rozumiem. Czekam z niecierpliwieniem na pierwszy rozdział! :D

      Usuń
  6. Zapraszam na nowy rozdział na blogu dramione-krok-po-kroku.blogspot.com :)

    Mam nadzieję, że się spodoba! ;)

    Pozdrawiam,
    Naomi S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Dziękuję za powiadomienie! ♥ :*
      Lecę czytać! ;)))))
      ~Chriss

      Usuń
  7. Prolog bardzo intrygujący, będę czekać na więcej. Hermiona własnością Malfoy'ów? Zawsze chciałam przeczytać coś tego typu, ale jakoś nie chciało mi się szukać ^^ Będę stałym gościem oraz komentatorem. Z pewnością wyniknie z tego wiele ciekawych sytuacji. Nie mogę się doczekać. Ciekawi mnie, co takiego się stanie, gdy Hermiona zejdzie na dół Powodzenia w dalszym pisaniu i morza weny.

    PS: Tylko nie wyśrodkowany tekst, bo me oczy cierpią i nie mogę się skupić. Najlepiej wyjustuj, a jak będzie z tym problem (blogspot mi samej czasem nie justuje tekstu, bo coś się psuje), to z pewnością od biedy, da się tekst skierować do lewej, ale nie na środku! :) Wydaje mi się poza tym, że tekst w komentarzach jest zbyt ciemny. Czcionka prologu idealna, ale komentarze ciężko się czyta i trzeba podświetlać, przynajmniej ja tak muszę.

    Pozdrawiam
    Kumiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze chciałam napisać coś takiego ;)))) I jednak się za to zabrałam ;3
      Jestem bardzo wdzięczna za każdy komentarz, motywację i otuchę! ♥
      Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy ;))
      A to co się wydarzy już w pierwszym rozdziale ;3
      Właśnie z tym mam problem ---> Nie mogę zrobić, by tekst nie był wyśrodkowany >.< Na pewno będę szperać i spróbuję coś wykombinować, bo mi również to przeszkadza no i odstrasza czytelników :///
      A co do komentarzy, to już poprawione. Myślę, że jest o wiele lepiej ;)))
      Pozdrawiam cieplutko! ♥
      ~Chriss

      Usuń
  8. To jest naprawdę świetne! :) Strasznie mnie wciągnęło więc gnam do pierwszego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń